-
Handlekurven er tom!
På www.eternl.no kan du betale med Klarna faktura.
Klarna Faktura
Velger du å betale med Klarna faktura skjer en kredittsjekk på ditt personnummer. Det blir også gjort en kontroll på at personnummer og folkeregistrert adresse stemmer overens med adressen "hjemme" i nettbutikken. Dette for å sjekke at personen virkelig er den personen som han/hun utgir seg for å være. Vi gjør dette for din sikkerhet som kunde. Vil du levere til en annen adresse enn den som er i folkeregistret må du oppgi en annen leveringsadresse. Ved forsinket eller manglende betaling påløper renter, inkasso- og purregebyr i samsvar med forsinkelsesrenteloven og inkassoloven. Hvis du oppdager feil ved fakturaen, vennligst kontakt Klarna på www.klarna.no eller på tlf 21 01 89 90. Ved betaling med faktura tilkommer en fakturaavgift på kr 29,90
Visa/MasterCard
I nettbutikken kan du benytte Visa eller Mastercard som betalingsalternativ. Når du betaler med kort vil du bli sendt videre til Netaxept som er en trygg betalingsløsning hvor dine kortopplysninger ikke sendes videre.
Frakt:
Pakken sendes med Bring og Post Norge, og leveringstiden er på 7–14 dager. Det koster kr. 49 å få bestillingen levert.
Leveransene vil bli sendt – uten utlevering – til nærmeste postkontor, Bring eller post i butikk.
Vilkår
Angrerett – angrer du på kjøpet?
Du har 14 dagers angrerett hos Etern'L Norge. Angreretten løper fra datoen du mottar varen.
Angreretten gjelder kun dersom du returnerer produktet i samme stand og mengde. Det betyr at varen skal kunne selges til en annen kunde uten at salgsverdien har blitt redusert mens varen har vært i din besittelse. Det er derfor et krav at forseglingen og innpakningen til produktet ikke er brutt.
Husk å returnere varen med forsvarlig emballasje.
Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere varen til: Harmony Life Ukmergės g. 220, Vilnius LT-07157, Vilnius Lithuania.
Husk at vi ikke tar imot pakker som sendes med postoppkrav.
Så snart vi har verifisert og godkjent den returnerte varen, refunderer vi beløpet. Dette skjer innen 14 dager etter vi mottar varen. Den eneste utgiften du har ved å angre kjøpet er fraktkostnadene for retur av varen.
Vi vil be deg om å legge ved en kopi av ordrebekreftelsen når du sender en vare i retur. Det vil forenkle behandlingen, og du vil motta tilbakebetalingen raskere.
Reklamasjon – er det noe galt med varen?
Ifølge lovverket har du 24 måneders garanti når du handler på nettet. Det betyr at du enten få varen reparert eller erstattet, pengene tilbakebetalt eller et avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.
Selvfølgelig er det et krav om at klagen er berettiget, og at mangelen ikke er forårsaket av feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.
Du bør alltid klage innen «rimelig tid» etter at du oppdaget mangelen eller feilen på produktet. Hvis det skjer innen to måneder etter at mangelen eller feilen ble oppdaget, er klagen innenfor rimelig tid.
Dersom klagen er berettiget, refunderer vi også dine (rimelige) fraktkostnader for retur av produktet. Husk derfor å få kvittering for forsendelsen.
Send varen til Harmony Life Ukmergės g. 220, Vilnius LT-07157, Vilnius, Lithuania.
Når du returnerer varen, ber vi deg beskrive problemet så detaljert som mulig.
Husk at vi ikke tar imot pakker som sendes med postoppkrav.
Våre produkter er utviklet i Frankrike og produseres av kvalitetsingredienser fra Provence Lille
Levering tar 5–10 virkedager
Du kan spore pakken på vei til deg.
Sikker betaling med Klarna